Smaak niet te sterk en
"Niet te sterk en aangenaam van smaak. Zeer gemakkelijk te gebruiken. Zijn alle effecten die "verkocht" worden ook echt aanwezig bij gebruik... . ... ik weet het niet... maar het bevalt me en dat is waarschijnlijk de reden waarom ik ze al enkele jaren gebruik. De Probikeshop was zoals gewoonlijk perfect.
