De bestelling kwam aan in
"Bestelling kwam op tijd ... en ik woon in Ierland 🇮🇪 Geen zorgen ... zeer aan te bevelen probikeshop .... Thank you"
Kan ophaalservice niet laden beschikbaarheid

De FIZIK Tempo Artica GTX veterschoenen racefietsschoenen zijn ontworpen om de zwaarste winterse omstandigheden aan te kunnen. Deze geïsoleerde, waterdichte en ademende schoenen zorgen dat je kunt blijven fietsen, ongeacht het weer. Hun robuuste ontwerp, gecombineerd met geavanceerde technologieën, zorgt voor optimale bescherming tegen kou en regen en biedt ongeëvenaard comfort voor je tochten in slecht weer.
Dankzij de GORE-TEX Koalamembraan is de Tempo Artica GTX volledig waterdicht, zodat je zelfs in de stromende regen droog blijft. Maar daar houdt de bescherming niet op: deze technologie biedt ook een uitstekend ademend vermogen, zodat vocht zich niet kan ophopen. Dus je voeten blijven niet alleen droog, ze blijven ook comfortabel tijdens je winterse avonturen.
Om de kou effectief te bestrijden hebben deze schoenen een voering van geborsteld fleecedie een extra laag warmte toevoegt. Deze zachte voering omhult de voeten en zorgt voor extra comfort terwijl ze warm blijven, zelfs tijdens lange uitstapjes bij temperaturen rond nul.
Qua pasvorm combineert de Tempo Artica GTX een klittenbandsluiting sluitsysteem bij de enkel en nauwkeurig aan te trekken via een BOA® L6 draaiknop. Dit garandeert een perfecte pasvorm en directe aanpassing tijdens de race. Bovendien is de nylon zool van de R5 nylon zool zorgt voor efficiënt trappen met een gemiddelde stijfheid, terwijl de positie van het schoenplaatje geoptimaliseerd is om de druk op de knieën te minimaliseren en de warmte te behouden.
Ref: 9805508051293
Algemene beoordeling: 4.6666665 / 5 van 3 beoordelingen.
Beoordelingsonderwerpen: [].
"Bestelling kwam op tijd ... en ik woon in Ierland 🇮🇪 Geen zorgen ... zeer aan te bevelen probikeshop .... Thank you"
"Goede schoen maar te beperkt onder nul, 100 km tocht in -2°C koude voeten na 45 km. Dus overschoenen waren verplicht. Anders boven nul 3,4°C geen zorgen, warm en comfortabel."
"Zeer goed, misschien een beetje licht bij koud weer, maar zeer comfortabel".