Zeer goede band eerst
"Zeer goede band bij de eerste poging, goede wegligging, laag profiel waardoor je "snel" kunt gaan. Ik voel een goed verschil met mijn oude Panaracer, laten we hopen dat ze het langst meegaan. Ik zou ze aanraden. Ik heb de banden gemonteerd op een 2" cowboy.
