Mijn mening betreft alleen
"Mijn mening betreft alleen de montage. Ik heb er nog niet mee gereden. Een opmerking: op de Probike website staan ze aangegeven als 40mm breed, maar op de productverpakking staat 38mm. Ik monteerde ze relatief gemakkelijk op mijn Asterion carbon wielen, maar moest het nog afmaken met een bandenwisselaar. Het was heel gemakkelijk om ze in te rijden met mijn voetpomp. Geen drukverlies na 48 uur.
